Pozice: Fakturantka / administrativní podpora obchodního oddělení VOO
Společnost Diana Company – Svět oříšků s tradicí od roku 1993 v mezinárodním obchodu s oříšky, sušeným ovocem, dražovanými produkty a dalšími rozmanitými produkty zdravé výživy hledá do svého týmu třeba právě Vás! Hledáme cílevědomou a pečlivou kolegyni se zkušenostmi s administrativou a zákaznickým servisem. Hledáme člověka, který má zájem o dobrou spolupráci a komunikaci v kolektivu a je připraven se odpovědně věnovat své agendě.
Co bude vaším hlavním úkolem?
- Fakturace a administrativní podpora procesu zpracování velkoobchodních objednávek až po jejich expedici
- Přímá komunikace se zákazníky při přijímání jejich objednávek, odpovídání případných klientských dotazů, řešení problémových situací či reklamací, samostatně či po konzultaci s kolegy a týmem, sbírání zákaznických dotazů a poptávek zboží
- Aktivní spolupráce v týmu k zajištění plynulého chodu velkoobchodu
- Správa svěřené specializované agendy např. administrace maloobchodních prodejen, vedení pokladny, apod.
Jaké jsou naše požadavky?
- SŠ, VŠ výhodou
- Zkušenost s ekonomickým systémem Pohoda a praxe v administrativě výhodou
- MS Office, organizovanost a systematičnost při práci i reportingu
- Odpovědnost, pečlivost, smysl pro týmovou práci a komunikaci a příjemné vystupování
- Energické pracovní nasazení, časová flexibilita, chuť dotahovat úkoly do konce a posouvat se dynamicky vpřed
- Zájem o produkty zdravé výživy a zdravý životní styl výhodou
Co vám nabízíme?
- Právní i finanční jistotu dlouhodobě stabilní společnosti se sídlem v centru Prahy
- Práci na hlavní pracovní poměr s progresivním finančním ohodnocením
- Příjemné pracovní prostředí a atmosféru dobrého kolektivu rodinné společnosti
- Benefit ve formě zajímavé zaměstnanecké slevy
V případě vašeho zájmu o tuto pracovní pozici prosím vyplňte a odešlete formulář níže a my vás rádi přivítáme na osobním pohovoru. Budeme se na Vás těšit.