Pozice: Fakturantka / administrativní podpora obchodního oddělení VOO

Společnost Diana Company – Svět oříšků s tradicí od roku 1993 v mezinárodním obchodu s oříšky, sušeným ovocem, dražovanými produkty a dalšími rozmanitými produkty zdravé výživy hledá do svého týmu třeba právě Vás! Hledáme cílevědomou a pečlivou kolegyni se zkušenostmi s administrativou a zákaznickým servisem. Hledáme člověka, který má zájem o dobrou spolupráci a komunikaci v kolektivu a je připraven se odpovědně věnovat své agendě.

Co bude vaším hlavním úkolem?

  • Fakturace a administrativní podpora procesu zpracování velkoobchodních objednávek až po jejich expedici
  • Přímá komunikace se zákazníky při přijímání jejich objednávek, odpovídání případných klientských dotazů, řešení problémových situací či reklamací, samostatně či po konzultaci s kolegy a týmem, sbírání zákaznických dotazů a poptávek zboží
  • Aktivní spolupráce v týmu k zajištění plynulého chodu velkoobchodu
  • Správa svěřené specializované agendy např. administrace maloobchodních prodejen, vedení pokladny, apod.

Jaké jsou naše požadavky?

  • SŠ, VŠ výhodou
  • Zkušenost s ekonomickým systémem Pohoda a praxe v administrativě výhodou
  • MS Office, organizovanost a systematičnost při práci i reportingu
  • Odpovědnost, pečlivost, smysl pro týmovou práci a komunikaci a příjemné vystupování
  • Energické pracovní nasazení, časová flexibilita, chuť dotahovat úkoly do konce a posouvat se dynamicky vpřed
  • Zájem o produkty zdravé výživy a zdravý životní styl výhodou

Co vám nabízíme?

  • Právní i finanční jistotu dlouhodobě stabilní společnosti se sídlem v centru Prahy
  • Práci na hlavní pracovní poměr s progresivním finančním ohodnocením
  • Příjemné pracovní prostředí a atmosféru dobrého kolektivu rodinné společnosti
  • Benefit ve formě zajímavé zaměstnanecké slevy

 

V případě vašeho zájmu o tuto pracovní pozici prosím vyplňte a odešlete formulář níže a my vás rádi přivítáme na osobním pohovoru. Budeme se na Vás těšit.