Hodnocení obchodu

4,9 12037 hodnocení
5
11611x
4
213x
3
48x
2
32x
1
133x
Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola

DB Avatar autora Dana Bahulikova | 16.11.2024
Ano, jsem zcela spokojená.
HP Avatar autora Hana Kalivoda Procházková | 15.11.2024
S Avatar autora Stanislav | 15.11.2024
JD Avatar autora Jaroslavdaniel01@gmail.com Daniel | 15.11.2024
IB Avatar autora Iva Bielcová | 15.11.2024
S Avatar autora Sam | 15.11.2024
Obchod má širokou nabídku produktů, které nejsou snadno k sehnání jinde, zejména pistácie, které zde často nakupuji. Nicméně nedávno jsem si koupil datle Medjool, a nebyly tak čerstvé. Jinak je vše v pořádku – obchod má rychlé doručení a některé produkty mají dobrou cenu. Ceny pistácií jsou však trochu vysoké. .
PV Avatar autora Petra Veličková | 15.11.2024
Avatar autora Alena Ďuračiová | 15.11.2024
Ano jsem spokojená , zboží dorazilo v pořádku a včas
IT Avatar autora Irena Tomášková | 15.11.2024
Ano
KS Avatar autora Kateřina Smolíková | 15.11.2024
Velmi spokojená...
VN Avatar autora Vera Nemcova | 15.11.2024
Jsem spokojena
Avatar autora | 15.11.2024
Rychlé dodání.
ZD Avatar autora Zdeněk Drejsl | 14.11.2024
Nakupuji již několik let a stále naprostá spokojenost. Výběr, kvalita, rychlost dodání.
MM Avatar autora Miroslav Merta | 14.11.2024
Velmi spokojen,
Avatar autora | 14.11.2024
Jsem maximálně spokojená jak s výběrem zboží, tak komunikací obchodu a také rychlostí dodání zboží
ID Avatar autora Ing. Alena Davidová | 14.11.2024
velký výběr, rychlá dodávka
JL Avatar autora Josef Liehm | 14.11.2024
DK Avatar autora Dagmar Kunertová | 14.11.2024
Avatar autora | 14.11.2024
spokojenost - jen doslo k vymene 1 polozky za jinou (bez predchozi dohody)
NZ Avatar autora Nikola Zatloukalová | 14.11.2024
Absolutní katastrofa co se týče jednání a klientského přístupu. Skoro na každé objednávce je něco špatně, buď jiné balení něčeho, co jsem si objednala, nebo něco chybí, nebo je něco roztržené z důvodu špatného balení, ve většině případů to neřeším, protože zboží rychle potřebuju. Ale poslední objednávka tedy absolutní vrchol všeho. Mouka roztržená, rozsypaná přes všechno další zboží v balíku, vše upatlané. Oukej, jen po emailu to řeším týden, než se tedy dohodneme, že zboží pošlu na výměnu zpět (byl mi nabídnut kupon 200,- jako kompenzace, jako pardon? Kupon na 200,- posíláte jen tak jako poděkování za objednávku, takže opravdu ne). Zboží již 14 dní odesláno, žádná zpráva o přijetí balíku nebo řešení a jediné, čeho jsem se dočkala, když jsem vznesla dotaz po emailu, jak to tedy vypadá, je arogantní odpověď, že na vyřízení reklamace máte ze zákona 30 dní. Takže paráda, nemám zboží nemám peníze, celé se to stalo vaší chybou, že neumíte zabalit balík a vy místo toho, abyste se chytli za nos, omluvili a vše vyřešili v co možná nejkratším termínu, tak si hrajte na frajery a všechno odsere zákazník. Opravdu gratuluji, ta propagace od známých osobností vám hodně stoupla do hlavy, před lety, kdy o vás pořádně nikdo nevěděl, ste se chovali jinak a i zboží bylo rozhodně lepší a kvalitnější. Je vidět, že máte už jiné priority, než běžného zákazníka.