Hodnocení obchodu
DB
Dana Bahulikova
Ano, jsem zcela spokojená.
HP
Hana Kalivoda Procházková
S
Stanislav
JD
Jaroslavdaniel01@gmail.com Daniel
IB
Iva Bielcová
S
Sam
Obchod má širokou nabídku produktů, které nejsou snadno k sehnání jinde, zejména pistácie, které zde často nakupuji. Nicméně nedávno jsem si koupil datle Medjool, a nebyly tak čerstvé. Jinak je vše v pořádku – obchod má
rychlé doručení a některé produkty mají dobrou cenu. Ceny pistácií jsou však trochu vysoké. .
PV
Petra Veličková
AĎ
Alena Ďuračiová
Ano jsem spokojená , zboží dorazilo v pořádku a včas
IT
Irena Tomášková
Ano
KS
Kateřina Smolíková
Velmi spokojená...
VN
Vera Nemcova
Jsem spokojena
Rychlé dodání.
ZD
Zdeněk Drejsl
Nakupuji již několik let a stále naprostá spokojenost. Výběr, kvalita, rychlost dodání.
MM
Miroslav Merta
Velmi spokojen,
Jsem maximálně spokojená jak s výběrem zboží, tak komunikací obchodu a také rychlostí dodání zboží
ID
Ing. Alena Davidová
velký výběr, rychlá dodávka
JL
Josef Liehm
DK
Dagmar Kunertová
spokojenost - jen doslo k vymene 1 polozky za jinou (bez predchozi dohody)
NZ
Nikola Zatloukalová
Absolutní katastrofa co se týče jednání a klientského přístupu. Skoro na každé objednávce je něco špatně, buď jiné balení něčeho, co jsem si objednala, nebo něco chybí, nebo je něco roztržené z důvodu špatného balení, ve většině případů to neřeším, protože zboží rychle potřebuju. Ale poslední objednávka tedy absolutní vrchol všeho. Mouka roztržená, rozsypaná přes všechno další zboží v balíku, vše upatlané. Oukej, jen po emailu to řeším týden, než se tedy dohodneme, že zboží pošlu na výměnu zpět (byl mi nabídnut kupon 200,- jako kompenzace, jako pardon? Kupon na 200,- posíláte jen tak jako poděkování za objednávku, takže opravdu ne). Zboží již 14 dní odesláno, žádná zpráva o přijetí balíku nebo řešení a jediné, čeho jsem se dočkala, když jsem vznesla dotaz po emailu, jak to tedy vypadá, je arogantní odpověď, že na vyřízení reklamace máte ze zákona 30 dní. Takže paráda, nemám zboží nemám peníze, celé se to stalo vaší chybou, že neumíte zabalit balík a vy místo toho, abyste se chytli za nos, omluvili a vše vyřešili v co možná nejkratším termínu, tak si hrajte na frajery a všechno odsere zákazník. Opravdu gratuluji, ta propagace od známých osobností vám hodně stoupla do hlavy, před lety, kdy o vás pořádně nikdo nevěděl, ste se chovali jinak a i zboží bylo rozhodně lepší a kvalitnější. Je vidět, že máte už jiné priority, než běžného zákazníka.